Thursday, January 13, 2011

Preggy Mommy

Salam semua.. minggu ni genap 3 bulan usia kehamilan aku..anak yang kedua but dh pernah preggy 3 kali.. cuma yang second time pregnant dulu aku keguguran...aku percaya Allah lebih tahu bila masa yang sesuai untuk aku menimang cahaya mata lagi.. apa2 pun syukur kehadrat Allah SWT denagn rahmat dan rezeki darinya ini...

Aqil...dia sangat excited bila tahu dia nk dapat adik nnt..dan dia bakal jadi abang..katanya..hehe..so cute..cuma ragam anak sulong aku itu agak lain macam skit sejak aku preggy ni..kata mak aku.." biasalah budak2 tahu bila tempatnya nak berganti..tu yang manjanya lebih skit" hurmmmm baru aku faham..even sensor Aqil lagi kuat..kenapa aku cakap mcm tu.. ha.. kalau korang suma nak tahu.. be4 aku g wat pregnancy test pon Aqil dah start meragam.. macam dia dah dapat rasa awal2 yang dia bakal nk apat adik..InsyaAllah.. hope kali ni semua dipermudahkan urusan aku dari hamil hingga melahirkan..AMINNN..

Pengalaman bersalin Aqil dulu aku di czer ( operate ) coz emergency case..apa2 pun syukur semua selamat..Alahamdulilah..:)..kawan2 doakan keselamatan aku dan baby yang bakal lahir ni ye..TQVM...according to the doctor...expected delivery date is 27/7/2011..insyaAllah...

No comments:

Post a Comment